Tre veckor kvar

Hjälp vad tiden går fort! Nu är det endast tre veckor kvar till vårt bröllop :) Tiden har faktiskt gått väldigt fort sedan den dagen vi bestämde oss för att gifta oss fram tills nu. Det har varit mycket planering och funderingar och tankar och glädje på samma gång och nu står vi snart där, i Bohus fästning, och blir man och fru. Åh, det ska bli så spännande och så otroligt mysigt! Kan inte riktigt fatta att det bara är tre veckor kvar!
 
Den senaste tiden har gått fort och det har varit mycket på gång. Mycket på jobbet, mycket efter jobbet. I veckan hade vi lite avslutning på jobbet för barn och föräldrar vilket blev en lyckad eftermiddag/kväll med glada barn och föräldrar. Efter det åkte mina kollegor och jag in till stan där vi åt god tapas på ett väldigt mysigt ställe. Trevligt med en liten avslutning sådär innan vi alla går på semester nästa vecka.
 
I veckan har jag tränat två gånger; ett Indoor-pass och ett combat-pass. Svettiga men roliga pass!
 
Jag fick återbud från frisören som skulle göra min håruppsättning så jag fick lite panik, men min vän som ska sminka mig sa att hon även kan fixa mitt hår :) Så jag var hemma hos henne förra helgen och hon sminkade mig samt gjorde en fin men enkel håruppsättning och det blev väldigt bra - så jag är väldigt tacksam över att hon vill ägna några timmar åt mig den söndagen :) Jag tror hela bröllopet kommer bli jättevackert. Jag känner det på mig. Jag hoppas på lagom varmt väder så jag inte svettas en massa... :p
 
Idag är vi lite småkrassliga här hemma så vi är mest hemma och kurerar oss. Läser lite och bara myser.
 
Hoppas ni mår bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0