Uppdatering

Nu är det år 2015. Och idag är det minsann rejäl storm ute. Känns som om våra fönster ska blåsa sönder vilken minut som helst. Hoppas de håller.
 
Vad har hänt de första veckorna på detta nya år undrar ni säkert. Jodå, det ska jag tala om för er. Året började med en rejäl förkylning med feber och annat tråkigt, och bacillerna verkar fortfarande bo i min kropp för jag hostar och snörvlar än. Det är ju inte så jätteskoj att börja året med att vara sjuk. I alla fall inte när jag precis hade kommit igång med träningen och mitt nyttiga liv. Förkylningen resulterade i utebliven träning (såklart) och lite glassätande :) Mums. Det får man när man är krasslig.
 
Nu när jag håller på att bli kvitt bacillerna försöker jag äta nyttigt samt röra på mig. Maten går det bra med, träningen sådär. Jag är lite nojig över att träna när man inte är helt frisk så jag drar mig för att träna just nu. Men i torsdags var jag ute och gick en riktigt lång och rask promenad med en kompis - det var härligt. Och idag har jag varit ute lite i stormen - det fick mina muskler att arbeta :) Jag hoppas komma igång igen på riktigt nu i veckan som kommer! Håll tummen för mig tack.
 
Snart stundar det dop för min lille gudson E. Han är en sån gosig och mysig liten krabat, världens finaste lille gosse. Det ska bli spännande att få vara gudmor även till honom och något jag ser fram emot mycket.
Åter till dopet. Jag vet inte vad jag ska ha på mig! Därför är mitt första delmål att jag ska försöka bli lite mer tränad lagom till dopet så att jag kan känna mig bekväm i någon fin klänning. Det är några veckor kvar så jag får verkligen ligga i :)
 
Nästa stora mål med träningen är ju månaden juli i år, då det stundar bröllop. Vårt bröllop. Spännande :) Det är mycket kvar att fixa och greja och planera men vi håller på för fullt må ni tro. Destinationen för vår bröllopsresa är i alla fall bestämd så om allt blir som vi tänkt och går som vi vill så kommer vi att åka till New York! Wow wow wow vad det kommer bli roligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0