Vemodigt avsked

Imorgon tar vi avsked av vår kära bil. Vi har haft flera roliga, härliga och trevliga år tillsammans och skapat många fina minnen. Men, imorgon slutar det. Bilen blir bara sämre och sämre och är inte värd att rädda. Så imorgon bitti kommer det hit en som köper bilar och tar vår fina bil med sig. Snyft snyft. Känns otroligt vemodigt och konstigt, men jag antar att det är så det är ibland. Nu gäller det att hitta en annan bil att ha skoj med helt enkelt!
 
Idag är det lördag och en härlig sådan. Jag började morgonen med en löprunda på en timma! Jag valde en längre runda än vanligt och det kändes väldigt bra! Därefter blev det lite röj och plock och städ här hemma. Rundade av lördagen med pestobakad lax, kokta morötter och spenatsås lagom till melodifestivalen :) Härligt.
 
Igår var jag och mina tre kollegor ute på after work vilket blev en helt perfekt avslutning på arbetsveckan! Vi började med god tapas på El Toro Bravo. Till dessert tog jag cheesecake/chokladkaka (alltså, det var en mindre bit av varje). Väldigt gott! :) Vi avslutade kvällen med att se The Weddingringer på bio (så himla rolig film! Skrattade konstant!). I alla fall, härlig fredagskväll och alltid kul att umgås med kollegorna sådär utanför arbetet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0