Mitt första inlägg som gift kvinna

Hej på er.
 
Här sitter jag denna söndagskväll och skriver lite på bloggen, som en gift kvinna. Jag är fru nu. Micaels fru. Känns väldigt häftigt och mysigt på samma gång! Bröllopet blev helt magiskt underbart! Precis så som vi hade önskat :) Jag kommer skriva mer om det en annan gång samt lägga upp någon bild.
 
Vi kom hem från vår bröllopsresa igår, helt slut efter en lååååång dags resande. Men New York var jättehäftigt och roligt! Verkligen en stad som aldrig sover! Allt var tillgängligt dygnet runt! Galet men väldigt käckt. Jag kommer inte skriva så mycket mer om resan idag heller, får bli en annan gång.
 
Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen. Jag börjar jobba imorgon vilket jag är sådär redo inför, men det ska nog gå bra. Vi börjar dagen med hotellfrukost för att sedan bege oss mot förskolan för att sätta igång vår planeringsdag utan några barn :) Bra start tycker jag. Jag har redan småbörjat här hemma nu ikväll med att göra vår schemaläggning. Det är inte världens lättaste sak att göra om jag ska vara ärlig. Alla pass ska in, allas planeringar ska in, allas raster ska in, vilka dagar ska vara rullande, vilka ska vara fasta.... osv osv. Men efter tre timmar tror jag att jag kom fram till ett rätt så bra exempel i alla fall. Jag får lägga fram förslaget så får vi se :)
 
Jag köpte massa gott te i New York förresten! Vem kunde ana något annat... ;) Ikväll blev det väldigt gott med smak av Creme Brulé. MUMS säger jag! När man reser blir det inte riktigt samma mängd te som dricks (i alla fall inte under våra resor). Under den här resan drack jag te två gånger bara och det är verkligen lite i jämförelse med hur mycket jag dricker annars! Så ibland kan jag sakna våra kvällstestunder här hemma, som vi har nästan varje kväll. Då njuter jag på riktigt! Och idag var verkligen en sådan kväll! :) Jag njöt som bara den!
 
Ta hand om er. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0