Helguppdatering

Underbara lördag! Det är alltid lika underbart med helg :) Idag har jag varit hemma hos mormor tillsammans med syster min och mina två små gulletroll. Mamma och pappa kom också dit en sväng så det var en trevlig familjestund hemma hos mormor. Det är alltid lika kul att busa och gosa med småtrollen. Vi var ute en stund och lekte på lekplatsen, härligt med solen men mindre kul med all blåst! En trevlig lördagsförmiddag var det med andra ord :)
 
När jag kom hem hjälpte jag Micael med tvätten som nu är färdig vilket är skönt! Och nu njuter jag bara av att det är lördag :) Har fått gjort en del viktiga saker som hängt över mig en tid så det känns bra.
 
Något som ni inte vet är att jag har börjat sjunga i kör tillsammans med min mamma :) Gospelkören leds av Gabriel Forss och det är så himla kul varje tisdag när vi är där! Tiden går så fort och man blir så glad! På lördag den 5/4 ska vi ha vår första konsert vilket ska bli spännande! Och det är så himla mysigt att göra något tillsammans med mamma varje tisdag. Vi brukar alltid ladda upp med en mysig fika innan :)
 
Igår firade Micael och jag att det var fredag genom att äta tapas på ett mysigt ställe inne i stan. Det var väldigt gott, både maten och drycken :) Och en helt perfekt avslutning på arbetsveckan och en underbar start på helgen.
 
Veckan som kommer blir intensiv. Lång dag som vanligt på måndag. På tisdag är det kör. På onsdagkväll ska Micael och jag gå på något event med föreläsningar. På torsdag är det Reggio-kurs. På fredagkväll ska jag träffa en kompis och planera en möhippa. Fullt upp med andra ord. Blir nog en bra vecka! :)
 
Ha nu en underbar kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0