Trött måndag

Godkväll. Snart är det läggdags här i stugan men jag ville kika in och säga hej! Jag tycker dagarna går så otroligt fort. Det är redan måndag. Snart tisdag och gospelkör. Skoj :) Därefter onsdag och bodycombat-pass efter jobbet. Skönt! Efter onsdag kommer torsdag och då är det jobb, Reggio-kurs samt möhippeplanering som står på schemat. På fredag ska jag till tandläkaren och göra avtryck för bettskena. Usch. Det är inte roligt, men skönt att ha det gjort efteråt.

I lördags firade Micael och jag vår sexårsdag. Tänk. Sex år. Det är en fjärdedel av mitt liv ungefär. Lite mer. Tiden går fort. Vi hade en mysig dag i Alingsås. Strosade runt i regnet. Gick i Nolhaga park. Fikade på ett mysigt café. När vi kände oss klara med staden åkte vi hem igen för att äta god mat på Taksim. En väldigt mysig dag med massa kärlek!:)

Idag hade vi APT med jobbet. Jag och min likabehandlingsgrupp höll i en del av mötet. Vi diskuterade kränkningar och trakasserier. Intressanta diskussioner! Nu är jag trött så jag ska krypa till kojs.
Sov så gott. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0