Full rulle i september

Nu känns det som jag kan pusta ut litegrann efter alla födelsedagar och kalas och lägenhetsvärderingar och husvisningar samtidigt som det varit en intensiv period på jobbet med inskolningar och annat. Nu kan jag andas på riktigt igen :)
 
September kommer för alltid vara en intensiv månad, det är väldigt väldigt många som råkar ha sina födelsedagar just i september och det innebär att det också kommer att vara många kalas även i fortsättningen. Men kalas är roligt, det tycker jag. Men det borde kanske vara lite mer utspritt? :)
 
Idag var våra familjer här hemma hos oss på lite kalas. Vi bjöd på köttfärspaj, skink-purjolöks- och broccolipaj, sallad och dressing. Till dessert blev det äpplekaka och vaniljsås :) Mums. Det var en väldigt trevlig söndag ihop med våra familjer här i vår lilla mysiga lägenhet. Lägenheten är nu pyntad med massa vackra blommor och min handled är nu pyntad med ett väldigt vackert Pandora-armband med några väldigt fina berlocker på. Jag är jättetacksam för allt. Och tacksam för att ni alla kom och ville fira mig. Tack.
 
Helgen gick i rasande tempo som vanligt och imorgon är det redan måndag igen. Veckorna bara springer fram. I veckan måste jag ta upp träningen på riktigt igen, den har blivit väldigt eftersatt och samtidigt ersatt av för mycket god mat :) Hihi. Så får det vara ibland!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för all go mat,trevligt vi hade hos er,ni har det så hemtrevligt och fint,nu väntar vi på en spa helg ihop vi tre tjejer,jag längtar dit ska bli så himla kul och skönt,KRAM FRÅN MAMMA

2013-10-04 @ 16:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0