Sjukstuga än

Både december och januari har varit två månader fulla av virus. Virus som aldrig försvinner. Feber. Ont i halsen. Hosta. Och nu är det mest en extremt jobbig och påfrestande hosta som vägrar ge med sig. Igår var jag hos vårdcentralen efter jobbet, kul att spendera nästan tre timmar på vårdcentralen en fredageftermiddag/kväll. För att sedan bege sig mot stan och det enda kvällsöppna apoteket för att hämta ut hostmedicinen. Som jag nu har tagit en hel del av vilket har underlättat hostan något, men medfört att jag istället mår riktigt illa och känner mig extremt dåsig och tung i huvudet och ögonen (!). Så jag spenderar lördagen på soffan. Kul kul. Hur mår ni denna lördag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0