God fortsättning

2013 alltså. Vad har vi att vänta oss av detta nya år? Jag hoppas på ett positivt år, med mycket glädje, lycka och kärlek. Och mycket hälsa. Jag vill att mina nära och kära ska få vara friska och krya och pigga. Och jag själv också. Jag ska försöka bli mer hälsosam. Träna mer. Äta lite mindre. Jag ska även göra mitt bästa på jobbet, vara engagerad och positiv. Sådärja. Då är några av målen inför 2013 nerskrivna. :)
 
Idag är det alltså första dagen på det nya året. Vi började dagen med att sova rätt länge. Därefter lugn och skön frukost. Mätta och belåtna gick vi sedan ut på en långpromenad. Väldigt härligt och uppfriskande! Nu har klockan hunnit bli halv fem och jag är mätt efter dagens lunch/middag: ägg, kalkon, keso, gurka och avocado.
 
Hade ni en trevlig nyårsafton igår? Min var lugn och mysig och trevlig :) Ett perfekt avslut på 2012 blev det! :)
 
Ha nu en fortsatt trevlig tisdag! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0