Härlig onsdag!

Hej på er.
 
Nu är det onsdag kväll och jag sitter här i soffan och dricker té och äter en skål med underbart goda jordgubbar! Idag jobbade jag det tidiga passet vilket var väldigt skönt. Jag hade bokat en KBT-session efter jobbet nämligen, så direkt när jag slutade åkte jag in till stan och sessionen kunde börja. Det gick väldigt bra idag måste jag säga och jag gjorde enorma framsteg. Nu har jag en del hemuppgifter som jag ska göra fram tills nästa möte så det känns bra.
 
Jag köpte faktiskt med sushi hem som vi åt till middag - MUMS! Efter det tog vi en lång och härlig och rask promenad vilket var skönt. Vi stannade till vid Svarte Mossen där vi matade fåglarna och änderna (vilket var en av mina hemuppgifter). Först matade Micael dem och jag stod lite vid sidan av och observerade. Därefter tog jag mig närmre och närmre för att till slut våga mata dem helt själv. Och jag tyckte faktiskt att det var lite småroligt och trevligt att mata dem. Så detta ska vi fortsätta med så ofta vi kan så att jag till slut (förhoppningsvis) inte får panik när jag ser fåglar i flock.
 
Snart åker vi till Island. Väldigt snart! Det ska bli underbart och jag längtar som bara den!!! Men vad tiden går fort. Den bara springer förbi. Jag hinner inte med alls...
 
Hoppas ni har en mysig onsdagskväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0