Godmorgon

Idag är det söndag och jag har precis ätit frukost. Mums!!!

Igår åkte Micael och jag till Frölunda Torg en sväng. Vi fick lämnat tillbaks en stavmixer som börjat ryka (läskigt!) och Micael hittade massa kläder som var jättefina. Så det blev en lyckad tur! :)

Efter det åkte jag till mormor där syster och lilla W var. Vi lekte utomhus en stund för att sedan gå in och äta god mat. Därefter åkte vi till Plantagen och kikade på balkongmöbler till mormor, men hon hittade inga...:(

På kvällen åt vi pepparbiff och potatisgratäng och sallad och efter det somnade jag på soffan...
För att sammanfatta lördagen: MYSIG!!! :)

Idag ska vi träffa syster med familj och hitta på något. Antingen Liseberg eller kanske Marstrand. Vi får se. Vädret är ju ingen höjdare...

Lite söndagsångest börjar jag få... Redan måndag igen snart och tillbaks till jobbet. Känns skumt att jag nu har heltidsjobb. Och det känns också väldigt stort och roligt!! :) Men trots det så är det ju alltid skönt med helg och lika tråkigt varje gång när helgen tar slut.

Ha en fin söndag nu mina fina läsare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0