Trevlig dag!

Härlig lördag idag! Vädret är kallt, -15 grader, men jag ska inte klaga. I Võru, där jag bodde i Estland, är det -32 grader. Och uppe i Norrland är det ännu kallare. Så -15 är ju ingenting! Jag skulle vilja uppleva sån där riktig kyla. När jag var i Estland blev det som kallast -20 nånting, men aldrig -32. Det skulle vara intressant att känna hur kallt det verkligen är. Om man ens vågar/kan/vill ta sig utomhus!

Idag började vi dagen med att tvätta. Skönt att nu ha en tom tvättkorg:)
Därefter åkte jag in till stan och mötte upp mamma och min lillkusin. De hade varit på bio nämligen och sett Alvin och gänget 3. Tillsammans skulle vi tre gå på restaurang och äta. Vilket vi gjorde. Vi åt god pizza på restaurang Söder. Mysigt!
Efter att ha lämnat av lillkusinen hos hennes föräldrar, gick mamma och jag på stan en stund. Hon fick köpt sig en bra vinterjacka på Intersports rea :) Bra!
Nu har vi sett Melodifestivalen här hemma, Micael och jag. Helt okej. Egentligen tycker jag det är löjligt, men ändå ett måste att se. Ikväll tyckte jag att Loreen var väldigt bra! :) Vad tycker ni?

Det är helt underbart att vara ledig hela helgen förresten! :) Att få sova lite längre på morgnarna bland annat:) Jag jobbade på förskolan torsdag och fredag, så jag har ändå jobbat mina dagar för den här veckan. Känns bra:)

Denna gooooda juice drack vi till frukost imorse:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0