Plugg?

Usch, vilken seg tisdag det är idag. Har ingen motivation till något. Jag var ute i regnrusket en stund förut för att posta ett paket till Patty i Nederländerna som har fyllt år. Jag var även och handlade lite mat. Sedan dess har jag hållt mig inomhus, försökt plugga, men det har gått kasst. Jag har istället ringt några samtal och mailat några viktiga mail. Jag hoppas på att få svar på ett viktigt mail snarast, gärna imorgon.

Jag är otroligt gottesugen idag! Försökte mig på någon slags dessert förut med lättkesella, lite kakao och fröna från en vaniljstång. Reultatet blev inte alls gott. Så jag kokade mig en kopp te istället. Mycket godare! :) Men det dämpar inte direkt sötsuget...

Jag har allt annat än plugg i tankarna numera. Jag tänker på framtiden. Resor. Drömmar. Livet. Allt annat än plugg. För snart är det ju över och jag tror nog redan att det är över... Men det finns fortfarande en examensuppsats som måste skrivas. Men oh, vad det tar emot. Jag vill börja med det liv som inte innefattar plugg. Jag vill börja tjäna pengar. Tjäna samhället. Börja spara till något större. Resa... :) Jag vill så mycket må ni tro.

I dagsläget ser det ut som så att jag troligtivs kommer jobba hela sommaren, men antagligen blir det någon liten tripp i augusti någon gång. Hade ju varit helt underbart fantastiskt härligt. :)

Just det ja... c-uppsatsplugg var det ju... :P
Ha en fin dag, trots regnet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0