Härlig lördag!

Herregud vad fort denna lördag har gått! Klockan är redan 19 och snart är lördagen över alltså. Vad har ni gjort för roligt idag? :)
Jag har varit på stan med min vän M. Hon var ute efter en klänning, men tyvärr hittade vi ingen som passade sådär perfekt... :( Men vi gick säkert runt i varenda affär och hon provade alla klänningar som var fina, men icke sa nicke... Vi tog en fikapaus på ett nytt Condeco för att få lite nya krafter. Jag tog en té och så hade jag med mig en Skyr-yoghurt att mumsa på. Känns lite konstigt att ta med sig mat till ett café, men jag smög lite med min yoghurt och jag beställde ju faktiskt en té. Så det gick så bra så :)
Efter några timmar begav vi oss hemåt åt var sitt håll.

När jag kom hem åt jag lite mat: Keso, rostbiff och några skivor kalkon. Och såklart ett stort glas med kallt vatten :) Idag är det proteindag nämligen, så inga grönsaker idag... Men igår åt vi tacos (utan brödet såklart) :) DET var gott! Ikväll ska vi äta kyckling :) Kyckling och keso för min del.

Jag kände mig lite på röjarhumör förut så jag gick först ut med våra återvinningskassar. Skönt att få det gjort. Därefter rensade jag lite bland mina kläder, eller, det blev mer en sortering än rensning. Jag drog även fram dammsugaren så nu är det rätt så rent här hemma :)

Jag är helt slut just nu! Sådär trött och seg och lite orkeslös...
Imorgon ska jag jobba vilket betyder att jag måste stiga upp tidigt tidigt...

Hoppas ni mår bra och att ni har en skön lördag! :)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Låter som du haft en härlig lördag :) Du är såå bäst! Skyr funkar vid alla tillfällen! Din blogg är alltid kul att läsa! Kramar till dig :)

2012-04-14 @ 19:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0