Halv fyra

Klockan är halv fyra. Jag har varit ganska produktiv hela dagen, fram tills nu. Nu fick jag en dipp och har inget fokus på skrivandet alls. Jag läste igenom några gamla blogginlägg jag skrivit istället. Ganska kul :) Bloggen blir ju som en väldigt bra dagbok.

Jag läste om när jag opererade mina tår. Intressant va? Haha. Nej, men jag tänkte mycket på det när jag läste att vilken otrolig njutning det faktiskt är att ha friska tår numera. Låter ju helt sjukt att det kan ge en njutning, men så är det faktiskt. Jag känner inte av mina tår längre och det i sig är en underbar känsla :) Speciellt när man vet hur ont tår kan kännas. Nu kan jag springa (gör det inte ofta, men jag kan), jag kan gå ordentligt i vilka skor som helst, jag kan köpa vilka skor som helst utan att behöva tänka på att de ska vara lite extra rymliga framtill, jag kan träna, jag kan måla naglarna i vilka färger jag vill (:)), jag behöver inte skämmas över att ha fula infekterade tår, jag går inte sönder av smärta om någon trampar mig på tån, jag kan stolt visa upp ett par fina fötter med friska tår och jag älskar det!!!! :) :) Det är så underbart så ni anar inte! Kom bara att tänka på det, att vilken otrolig tur att jag hittade till Citykirurgen till sist som lyckades ordna upp mina tår! Jag förstår inte vad läkarna innan dem har tänkt med. De har ju bara gjort allting värre. Kan nog inte kalla dem läkare ens tror jag. Men men. Nu är fötterna friska och jag är lycklig över det! :) Därav detta lilla inlägg. Haha.
Om ni har friska tår - var glada över dem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0