Hektisk helg och vecka.

Helgen flög förbi jättesnabbt! Och vi fick jättemycket gjort!

I lördags var vi på ett fint dop i Kungälv. Det var väldigt fint i kyrkan och det var väldigt fint under "kalaset" efteråt. Säger man kalas förresten? Jag menar dit man går efter dopet i kyrkan för att fira och äta lite mat och så? Säger man kalas om det? Jaja. Ni förstår säkert vad jag menar :) Allt var jättegott och jättefint och verkligen jättebra fixat och ordnat alltammans! Lyckat och trevligt dop minst sagt! :)

Efter dopet åkte vi till Micaels pappa eftersom han fyllde år då. Vi åt god mat (lax:)) och tårta (:)) och hade det väldigt trevligt :) Därefter åkte vi hem och myste i soffan framför en film.

Igår (söndag) började vi dagen med att åka hem till syster med familj eftersom de kom hem från Kroatien igår! De hade haft en mysig och trevlig semestervecka! :) Men oj, vad tomt det har varit här hemma utan dem! Jag tycker det är skönt att de är hemma igen! :) Vi åt god mat där och hade det väldigt trevligt och roligt! Kul att få busa med lilla söta underbara W igen :) :) :) Har längtat efter henne som bara den!!!!

Efter middagen och buset och allt, åkte Micael och jag till IKEA. Där köpte vi en golvlampa, doftljus, nya sittdynor till stolarna i köket samt fyra nya muggar. Bra inköp tycker jag allt och golvlampan passar verkligen så otroligt bra bredvid teven :) Ser väldigt mysigt ut!
Efter IKEA åkte vi till Coop och storhandlade. Nu är kylen fylld med massa god mat så det känns bra!
Precis som i lördags avslutade vi dagen med mys i soffan framför en film.

Idag har jag pratat med mäklaren och det blir faktiskt förhandsvisning av min lägenhet nu i veckan redan! Två stycken kommer att komma på förhandsvisningen och det känns ju bra tycker jag :) Väldigt roligt! Och spännande såklart!

I veckan blir det mycket:

  • Hemtenta (som jag tror är hemskt tung och svår...) Den ska in på söndag och vi får den imorgon.
  • Förhandsvisning av lägenheten.
  • Fixa iordning lägenheten innan visningen.
  • Klipptid hos frisören.
  • Kalas för lilla söta underbara W på lördag.
  • Kalas för mig på söndag.
  • Fixa iordning allt inför söndag. Laga mat, städa, duka och ja, allt som hör till. Fixa och dona helt enkelt!
  • Skriva på hemtentan däremellan.
  • Skicka in hemtentan.
  • Vara fokuserad på om det blir en budgivning.

Det jag bävar mest inför är hemtentan, såklart. Resten är ju kul :) Eller, jag bävar lite inför visningen också. Jag hoppas sååå att det går bra och att de gillar lägenheten! Hade varit så extremt skönt!

Nu ska jag plugga lite genom att läsa igenom det vi har tills imorgon. Ha en fin dag alla läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0