Hoppfull höst

Saker och ting börjar ordna sig. Det börjar redas upp. Det känns härligt. Som att man går hösten till mötes helt ny nästan.

Igår pluggade jag lite på förmiddagen. Därefter träffade jag mina kära kompisar och vi fikade och hade det mysigt! Alltid lika kul att träffa er!

Sen mötte jag syster min och vi mötte upp pappa och sen mötte vi upp mamma. Tillsammans åt vi på restaurang och hade det mysigt som bara den. Var ju hur längesen som helst som vi umgicks bara vi fyra. Tack för en supermysig torsdagskväll!! :)

Imorgon ska jag jobba och därefter är det dags för ett besök på den tjusiga Operan :) Vi ska se West Side Story som jag tror är grymt bra! :)

Vad ska ni göra i helgen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0