Soffhäng

Ytterligare en dag i soffan. På min alldeles speciella plats. Den är liksom gjord för mig nu :)

Jag har vrait hemma och pluggat hela veckan. Måndag, tisdag och onsdag hade vi ju litteraturseminarium på nätet. Igår såg jag föreläsningen på nätet hemifrån samt skippade någon timmas Skrivstrimma (vad det nu innebär) som var på eftermiddagen i skolan. Alltså var jag hemma hela dagen igår också. Och även idag. För idag står det inläsningsdag på schemat och det ska det verkligen bli. Jag var lite slapp igår och lyckades bara trycka in sisådär sex ord i hjärnan. Idag ska det bli andra bullar minsann! Åh, bullar... det hade varit gott. Det var längesedan jag bakade nu. Dels för att frysen inte vill förvara mer saker, men också för att vi måste frosta av frysen någon gång snarast. När frysen är tömd och avfrostad ska jag minsann baka igen :) Iallafall massa Lussebullar!!! :)

Idag jobbar Micael hemma, så vi är båda två hemma idag. Mysigt! Ikväll ska vi väl äta något gott tror jag. Får se vad det blir bara. :)

Ja, nu får ni ha en trevlig fredag hörrni! Snart är det helg :) Vilket för min del innebär jobb och ännu mer plugg.... Aldrig tar det slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0