Lugn tisdag

Godmorgon på er.

Nu känner jag att begreppen till duggan börjar fastna på hjärnan och det känns otroligt bra. Eller, jag känner mig inte helt säker på allt alltså, men det känns otroligt bra att det nu börjar fastna iallafall :) Denna tisdag blir den sista duggpluggdagen för imorgon gäller det. Håll tummen för mig! :)

Jag har faktiskt inte gjort så mycket på sistone förutom att plugga. I lördags jobbade jag vilket var väldigt roligt! Efter det var det bara plugg som gällde... I söndags däremot hade jag faktiskt en liten pluggfri dag. Jag åkte till IKEA ihop med underbara syster och lilla söta underbara W. Det var roligt :) Vi hittade en hel del bra saker där som vanligt så lite grann fick allt följa med hem. Bland annat blockljus, doftljus, ett fyrkantigt fat där vi ska ha blockljusen på (som en adventsljusstake) och en blomma (Novemberkaktus). Jag är helnöjd :) Och lilla söta underbara W fick en fin och skön madrass, täcke och påslakanset :) Hennes nya säng hade de redan köpt :)

Efter besöket på IKEA åkte Micael och jag till Coop och storhandlade. Skönt att ha det gjort!
På kvällen började vi se en ny serie: Terra Nova, som var riktigt spännande och bra. Därför blev plugget åtsidosatt lite denna söndag, men det var det värt!

Förkylningen är nästan helt borta nu också. Hostan stör mig iallafall inte extremt mycket, bara då och då. Halsen gör bara ont på morgonen. Sköööönt! Nu hoppas jag bara att min kära syster också blir frisk snart!!

Nu ska jag återgå till mina begrepp. Ta hand om er denna tisdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0