God middag med små medel

Godkväll.

Förkylningen håller i sig tyvärr och idag vaknade jag återigen med halsont, hosta och täppt näsa. Men dagen har spenderats i soffan, framför datorn, med en tekopp i handen och aktivt deltagande i vårt litteraturseminarium på nätet. Vi fortsätter diskussionen imorgon och på onsdag. Rätt skönt att ha diskussionen på nätet tycker jag, slipper man åka till skolan. Här kan man vara mer fri, göra lite annat samtidigt. Som att städa, vilket jag har gjort idag :)

Jag fixade lite enkel, men smarrig middag åt oss idag: Omelett med korv och purjolök och till det lite keso med pinjenötter. Och vi unnade oss varsin liten festis. Och endast i skenet av värmeljus. Myspys på hög nivå denna måndag. Måndagslyx.

Nu ska jag fortsätta plugga fram tills klockan 20, för då kommer Ensam mamma söker som jag så troget följer.

Hoppas ni har en mysig måndagskväll alla mina kära läsare, vilka ni nu är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0