Thailand närmar sig med stormsteg!

Idag är det Mors dag så grattis till alla mammor! :) Speciellt grattis till världens absolut bästa och finaste mamma - min mamma :) Du är underbar! Hoppas att ni haft det trevligt på er resa så ses vi ikväll när vi hämtar er :)

Idag vaknade vi sent och det känns som att det är först nu dagen börjar. Lite segt, men men. Jag tänkte plugga lite, då jag har en massa rapporter att läsa och granska tills på onsdag då det är examination. Jag ska främst fokusera på en rapport, men jag måste ändå läsa igenom alla andras också. Jag hoppas att det går bra på onsdag, är lite nervös. Det är aldrig kul att få sin egen text granskad och kritiserad. Men men. Efter det är det sommarlov och dags för THAILAND!!!!

Jag börjar helt ärligt få lite resfeber redan nu... Vad ska jag ta med för kläder? (Jag vet... inte för mycket, men några klädesplagg måste ju med och då är frågan vilka det ska bli..?), kommer vi hitta när vi väl är där?, kommer jag svimma av av värmeslag?, hinner vi med det vi vill se? (inte för att vi har några direkta planer, men några saker har vi ändå tänkt besöka..)... med mera med mera. Jag har massa funderingar innan resan må ni tro. Men jag känner mig ändå rätt redo att åka. Vi har fixat allt som ska fixas förutom att växla pengar. Det ska vi göra imorgon. Men vaccineringen är gjord, solkräm är införskaffat, bra-att-ha-grejer är införskaffat, alla viktiga papper är fixade och så. Vi är nog redo :) 

Vi ska fira Micaels mamma senare idag och är bjudna dit på middag. Ska bli trevligt minsann :) NU måste jag ta tag i läsningen av rapporterna. Ha det så bra idag mina läsare. :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0