Fler bilder :)


Här är tvättmedlet och handtvålen i reseförpackningarna :) Väldigt käck grej, har provat att tvätta händerna med tvålen och det funkade ju jättebra! Löddrade och allt :)


Här är underlakanet också :) Skydd mot vägglöss (bed bugs) som kan behövas även på lyxhotell.. Läskiga kryp det där.

Hela resekalaset köptes på www.pickpack.se och jag måste rekommendera den sidan! Superbra service och väldigt väldigt extremsnabb leverans! Bara plus!!! :)

Idag skriver jag slutklämmen på rapporten. Bara en halv sida kvar ungefär. Sen korrekturläsa och sen skicka in. Underbart! UNDERBAAART! Och snart dags för Thailand :) Can't wait!

Men nu. Återgå till pluggandet. Jag har blivit världens eremit. Har suttit inne en vecka och skrivit. Och skrivit. Och klart gjort lite annat mellan varven... som gårdsfest på lilla söta underbara W:s dagis :


Här dekorerar hon bäcken med mosaik.


Här är hon på språng mot rutschkanan :)


Här är en bild på desserten från i lördags: morotskaka, jordgubbar och riven jordgubbschoklad :)

Jaja.... back to reality now. Måste plugga så jag blir klar nångång! Tjing tjing på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0