Dessa vann jag :)





På nrj:s hemsida deltog jag i en tävling som resulterade i att jag vann dessa sköna Easytone-skor :)
KUL att vinna tycker jag då jag sällan gör det :) Och verkligen helt oväntat denna gång - men ack så underbart :)
Skorna är riktigt sköna att gå i tycker jag!! Och snygga! Och...GRATIS :)

Det var längesedan jag bloggade nu. Jag har fullt upp med VFU och livet i övrigt med allt vad det innebär.
Idag hämtade jag lilla söta underbara W från dagis när jag hade slutat vid 15.00. Mysigt :) Vi gick till biblioteket samt åkte buss till mamma - väldigt mysig dag på alla sätt och vis :) Nu är jag hemma och har precis duschat - skönt :) Även gjort matlåda till imorgon. Ganska simpel sådan: stekt kassler med riven stekt vitkål till. Till dessert: vindruvor. Är ju lillördag imorgon så då får man lyxa till det :)

Hade ni en bra valborg? Och en bra påsk? Jag hoppas verkligen det :) Jag hade både en trevlig påsk och en lyckad valborg :) Härligt!

Så, hur ser era planer för veckan ut? Jag ska träna imorgon vilket ska bli jätteskööönt! Jag har inte varit där på två gånger och det känns verkligen! Med andra ord ska det bli riktigt skönt att svettas igen :) Torsdag håller jag öppet än så länge, kanske plugga faktiskt... Fredag ska jag träffa en kär vän vilket ska bli mysigt! Helgen har jag lite blandade planer för så det får jag återkomma om :)

Nu måste jag gå igenom och förbereda en uppgift till imorgon på VFU:n. Sen blir det sängen för min del! Godnatt på er! Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0