Åter till skolan

Tisdag idag och första dagen i skolan igen efter praktiken. Nu är det mycket mycket massor massor att göra fram tills terminen är slut. Till på tisdag ska vi skriva en text på 3 sidor, ha en gruppdiskussion, litteraturseminarium, skriva slutrapport på 8-10 sidor samt ha opponering. Allt detta på ynka 3,5 veckor, eftersom opponeringen är den 1:e juni. Så, alltså. MASSOR att göra framöver. Imorgon ska jag skriva på min text som ska in på tisdag, därefter blir det träning. På torsdag har jag en fullspäckad dag med skola några timmar på förmiddagen, jobb från 12-17.45 och därefter hem till en kompis och äta middag och ha trevligt ihop med ytterligare två vänner samt en liten bäbis:):):) ska bli mysigt må ni tro! Thailandsresan närmar sig med STORMsteg och allt är väldigt spännande:) vi har bokat hotell i Bangkok de första fyra nätterna samt de två sista nätterna. Däremellan får vi se vad som händer. Hotellen vi ska bo på är rena rama lyxhotellen! Fyrastjärnigt och femstjärnigt:) ska bli sååå himla spännande och roligt och mysigt och allt!! Snart snart är vi där!!! Jag borde plugga nu. Men känner mer för att ta en promenad med mina nya easytonskor och en underbar sambo. Antingen det eller så ligger jag kvar här på soffan och latar mig. Jag får helt enkelt se vAd kvällen har att erbjuda. Jag bloggar från mobilen, det är därför det ser lite konstigt ut kanske.. Ha nu en trevlig kväll mina kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0