Solig lördag

Idag är det sol här i Göteborg! Väldigt härligt väder idag tycker jag allt!
Jag kom nyss hem från att ha varit hos mormor en stund nu på förmiddagen. Där var även min underbara syster samt lilla söta underbara W. Vi pratade och umgicks och hade det trevligt! :)

Ikväll ska vi återigen träffa min syster då vi ska hem till dem och äta gott och spela spel och ha en kul kväll! Vi blir sju personer, så det lär bli en lyckad kväll. Och ingen vet ännu vart den kommer sluta, vi får helt enkelt se vad kvällen bjuder på :) Vi har iallafall gjort en paj (purjolök, skinka och broccoli) samt chokladpraliner som vi tar med. Får se om vi tar bilen eller ej... inte säkra på hur vi ska göra än.

Ni kanske undrar hur det går med Buzzadorkampanjen med Lovefilm? Jag skrev om det här och igår skickade jag faktiskt tillbaka de två första filmerna. Vi får se när jag får mina två sista filmer samt vilka filmer det blir. Jag antar att filmerna kommer nästa vecka någongång och då lovar jag att berätta mer :) Men eller hur en bra tjänst? :) Dock verkar det svårt att få hem de filmer man helst av allt vill ha, eftersom de oftast är upptagna...

Nu ska jag faktiskt äta något litet - börjar bli hungrig. Kanske hinner med en promenad också innan vi ska iväg... Ja, det får det bli! :)

Ha nu en härlig lördag alla mina läsare! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0