Premiärcupcakes :)















Ja, jag erkänner - jag är RIKTIGT stolt :) Är jättenöjd över resultatet! Så himla kul att göra, så himla enkelt att göra och så himla goda att äta! :) Kan det bli bättre? Tveksamt. För att vara mina första cupcakes är jag riktigt nöjd.

Mina muffins utan frostingen var inte direkt något att hurra för. Mina muffins med frostingen är definitivt något som förtjänar stående ovationer! Jag hoppas att personalen på förskolan tycker detsamma då de ska få smaska på dessa imorgon :) Det enda negativa jag kan se med cupcakes är att det är ruskigt svårt att frakta dem. För alla mina cupcakes krävdes det fem burkar, då jag inte vågade ställa dem på varandra inuti burkarna. Men men. Bara ett minus och massa plus - PROVA PROVA PROVA att göra cupcakes tycker jag! :)

Dagen idag har varit bra. Jag började 6.30 imorse och dum som jag var kom jag alldeles för tidigt till Backaplan så jag fick stå där och vänta i 20 minuter! Typiskt att jag alltid ska vara ute i alldeles för god till till bussar/vagnar! Men men. Dagen med barnen flöt på bra. Dock mådde en tjej inte så bra och började sedan faktiskt att spy vilket jag blev skiträdd för. Jag vill inte ha någon magsjuka! Men hon fick åka hem efter ett tag och vi spritade allt och vädrade och höll på så det borde inte vara någon fara (hoppas inte).
Jag besökte även lilla söta underbara W en stund på avdelningen där hon var med sin pappa och alla andra barn. Jag kom strax efter deras fruktstund och hon hade ätit både päron och banan och såg rätt så nöjd ut tycker jag :) Det är en helt nybyggd avdelning som är väldigt fin och fräsch och jag tror att hon kommer trivas där. Jag hoppas det! Det var väldigt väldigt kul att se henne idag igen och hon gjorde mig alldeles varm i hjärtat - som alltid.

Nu ska vi äta gulaschsoppa - mums! Jag har väldans huvudvärk idag vilket är jobbigt, kanske tar en promenad senare för att få lite frisk luft. Dock hinner nog solen gå ner innan jag hinner ut.... Men men. Ta hand om er :)


Kommentarer
Postat av: Idah

Jag vill smaka!!! :)

2011-03-08 @ 20:47:58
Postat av: Mamma

Dom ser riktigt goda ut,duktig du är,när får man smaka.Puss o Kram

2011-03-08 @ 21:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0