Fler bilder


Här är en bild från det sista hotellet vi bodde på - Conrad Bangkok. Magnifik utsikt!


God mat från ett matställe vid sidan av en trottoar.


Thailändska otäcka myggbett. Jag har fortfarande märken efter dem... Ni kanske kan tänka er hur mycket det kliade...


På båten från Koh Samet till fastlandet.


Lite bowling i väntan på planet hem.


:)nch för

Sådär. Kul med bilder tycker jag :) Idag är det torsdag och jag har jobbat. Efter det blev det en seg dag här hemma. Jag somnade en stund nu på eftermiddagen och så åt vi god gryta som Micael gjorde. Gott :) Snart ska vi se Kniven mot strupen på teve, sedan blir det läggdags för lilla mig då jag jobbar imorgon.

Igår var jag ledig vilket resulterade i en väldigt produktiv och trevlig dag :) Åkte in till stan tidigt för att beställa glasögon till Micael - kul :) Efter det blev det städning hemma - skönt! Därefter lite lunch för att sedan åka in till stan igen och fika med en kär vän :) På eftermiddagen igår hade jag klipptid så nu är mitt hår fräscht och fint igen :) Bra dag igår alltså :)

Nu säger jag adjö för denna gång. Ta hand om er. :)

Kommentarer
Postat av: ANGELICA [foto&basket]

Gillar din blogg helmycket! :)

2011-07-14 @ 21:55:19
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Robert Cayden

Hej! Ursäkta ifall du kanske inte vill ha en sån kommentar, men jag tänkte bara fråga om gulliga har lust att hjälpa mig med lite musiktips? :) Isånnafall så kan du lämna en kommentar i min blogg med låten/låtarna så ska jag skapa en playlist på Spotify med alla låtar jag får in! Tack på förhand!



Kram! ♥

2011-07-16 @ 01:34:47
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0