Bra start på dagen

God eftermiddag på er.

Här i Göteborg är det en mulen dag. Väldigt grått och typiskt höstväder. Jag tycker det är rätt mysigt. Jag gillar hösten.

Jag började dagen med att göra fint här hemma. Plocka och dona och greja. Därefter handlade jag lite grejer på Willys. Efter någon timma kom min kära vän hit och åt frukost. Det var väldigt mysigt och trevligt och en perfekt start på denna torsdag. Vi spenderade några timmar inomhus i lägenheten innan hon tog vagnen hem igen. Tack för en mysig förmiddag :)

Eftermiddagen blev dock inte riktigt lika lyckad. Jag fick ett tråkigt besked som ställer till det en del för mig i höst, men jag hoppas att allt löser sig såklart. Och det gör det ju säkert!

Nu ska jag bara koppla av ikväll. Kanske se en film. Kanske skriva ett brev. Kanske....något helt annat. :) Vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0