Hejhej!

Onsdagkväll är det för tillfället. Rätt så trevligt tycker jag. Vi kom hem från träningen för en stund sedan och har nu ätit en smarrig omelett men diverse tillbehör: vitlök, purjolök, krasse, serranoskinka, fetaost och avocado. Smarrigt :)
Träningen var kul och lärorik! Vi övade på olika kombinationer och tekniker vilket alltid är bra att kunna. Jag tycker verkligen att det blir roligare och roligare för varje gång jag är där och det är en häftig känsla! Jag vill liksom lära mig mer och bli bättre. Utmanas. Härligt!

Måste bara få berätta att jag fick VG på min förra kurs och detta är jag såklart superglad över! Jag är dock något chockad måste jag erkänna, det var verkligen inte väntat! Men superkul :)

Idag har jag varit på min VFU-plats samt på en tjej i min basgrupps VFU-plats och gjort kvalitetsgranskningar. Denna faktan ska vi sammanställa dels i en rapport, dels i ett EXCEL-diagram samt i en redovisning. Hektiskt! Imorgon och på fredag ska vi spendera på skolan och bara skriva så att tangenterna glöder! Hoppas även vi får bukt med EXCEL-diagrammet... detta är verkligen inte något jag är bra på eller tycker är kul!
Jag vill även meddela att jag tog bilen idag :) Till Bräcke, Eriksberg, Kärra, Backaplan, hem en snabbis, till träningen... och hem igen. Gick väldigt bra måste jag erkänna :) Skönt med bil och skönt att jag nu vågar använda den mer och mer och mer :)

Nu är det onsdagkväll som sagt och jag ska avrunda här. Måste packa allt jag ska ha med tills imorgon... dator, skolböcker, lunchlåda, mellanmål x 2, träningskläder (ska träna Friskis imorgon) och säkert något mer :P Jobbigt att släpa på allt, men det får det vara värt :)

Hoppas ni mår bra! Imorgon är det torsdag och då tar vi nya tag! :) Kram på er och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0