Produktiv dag

Idag har jag varit extremt duktig. Jag har:

  • röstat
  • varit på Systemet och handlat inför lördag
  • handlat andra saker på Willys
  • varit på biblioteket och frågat efter en bok
  • gjort 7 portioner korv stroganoff (bra att ha till lunchlådor)
  • gjort egen müsli i ugn (jag äter det nu, väldigt gott)
  • träffat Johanna, Mattias och Wilma en snabbis (tack så jättemycket för att ni kom förbi)
  • plockat iordning lite här hemma

Inte dåligt va? Jag har dock inte pluggat ett dugg... Ska göra det ikväll! Nu är det faktiskt dags för ett medelpass på Friskis :) Ska bli skönt!

Ta hand om er, vi hörs! Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt med sådana dagar! När man gör hur mycket som helst! Älskar dig! Puss

2010-09-14 @ 21:33:02
URL: http://lofgrenjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0