Avanzaforum

Nu är vi hemkomna från Avanzaforumet som var på svenska mässan. Eftersom Micael är med i Avanzabanken blev han inbjuden till mässan och då tog han med mig :) Jag börjar från början istället :)
Jag vaknade rätt tidigt idag för att skriva på min rapport (som snart är klar!). Gud vad jag skrev effektivt imorse! Brukar aldrig vara så effektiv, är mer långdragen och seg. Men imorse var jag snabb!
Sen åkte jag till stan där jag mötte Micael. Vi kikade runt lite i affärer och så för att sen gå till Jensens bofhus. Vi åt god lunch där, så det var mysigt :)
Därefter gick vi då till mässan som jag var något skeptisk till innan. Hur kul är det att lyssna på olika föräläsningar om sparande liksom??? Men jag hade fel... vi fick oss faktiskt några goa skratt där inne i aulan må ni tro :) Och det var kul att göra något lite annorlunda, som man annars inte gör. Det är rätt kul på mässor ändå :) Mycket folk, mycket gratisgrejer, mycket folk igen... ja.. det är en spännande tillställning :) Haha.

Nu är vi då hemma igen. Jag ska bli klar med min rapport ikväll har jag tänkt, så att jag "bara" kan läsa igenom den imorgon. Hade vart skööönt! Ska bli sååå underbart att maila iväg den imorgon! Helst långt innan klockan 16!

Ha en kul kväll allesammans. Det kommer inte jag ha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0