Julmys

Nu sitter jag här framför datorn och skriver till er istället för att skriva på min seminarierapport som var planen för denna kväll. Jag har dock skrivit några rader vilket jag är extremt stolt över :) Vi ska ha ett sista (för den här delkursen) litteraturseminarium på torsdag och med andra ord är jag alltså ute i mycket god tid :) Idag var en lång dag i skolan, 9-16. Först föreläsning, sen lång lunch (åt köttbullar, mos, lingon och sås på Kosmos med min basgrupp) och sen var det kooperativt lärande. Helt okej dag! Slumrade dock till några gånger under föreläsningen i morse, trots att den var bra... Så mina anteckningar är ju ännu mer oläsliga än de brukar vara... SUCK!

Idag fyller världens bästa syster år!!!! GRATTIS sötaste du! Hoppas att du har haft en mysig och underbar dag! Tack för ett mysigt firande och en mysig glöggkväll hos er i söndags :)

Planer för veckan då... imorgon ska jag skriva klart min text, det är nummer ett på listan. Sen ska jag ta bilen till systemet (hoppas hoppas hoppas att jag lyckas parkera samt komma ut från parkeringen... ni som känner mig vet att jag hatar att parkera och backa...). På systemet ska jag köpa lite gottigt och värmande :) Imorgon kväll ska jag hem till Pauline ihop med Pernilla och Martina. Vi ska äta middag och ha det så trevligt och mysigt som vi alltid brukar ha det :) Ser jag fram emot!

På torsdag blir det skola... På fredag blir det jobb, 8-16 på dagis :) Kul! På lördag blir det jobb då också, på hotellet. Sen blir det nog lussebullebak på fredag också :) MYSIGT! Och på lördag kanske julshopping... På söndag kanske liseberg. Jag har allt lite roliga planer på gång :)

Igår satte vi upp våra julsaker :) Ännu mer alltså :) Prylar, ljusslingor, tomtar osv osv... MYSIGT! Vi dricker julté, planerar lussebullebak.... det enda som saknas är tomten och julmusiken... NU ÄR DET JUL :) Tiden går fort...

Jag är inne på att skaffa en iphone. Kommer hända snart. Det vet jag :) Spännande :)

Kram till er i kylan. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du funderar också att skaffa en iphone? Från telenor! I januari ska vi skaffa var sin! Längtar! Tack för i helgen sötaste du! Ses på söndag hoppas jag! Älskar dig! Puss & Kram

2010-11-30 @ 22:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0