Måndag igen

Helgen är över och det är måndag. Min helg var fin och händelserik :)
I fredags jobbade jag och det gick bra. Mycket att göra så stressigt var det allt! Men det var kul :) När jag kom hem i fredags började jag lite med en uppgift/uppsats till skolan :( Idag ska jag fortsätta på den... På fredagskvällen åt vi lax - gottigt :)

I lördags jobbade jag då med - kul och stressigt :) På kvällen åkte jag hem till Pernilla ihop med Pauline. Där mötte vi även Martina och tillsammans hade vi en mysig lördagskväll med god mat och trevligt sällskap :)


Pernilla hade gjort en supergod rabarber- och jordgubbspaj :) Mumsigt! Tack för en kul kväll tjejer! :)

På grund av väldigt lite sömn natten till söndag var jag väldigt trött på jobbet den söndagen... Och hostig. På lördagskvällen satte en helvetisk hosta igång hos mig och den håller fortfarande i sig. :( Vet inte vart jag ska ta vägen för jag orkar inte mer sjukdomar nu! Jag proppar i mig medicin och vitlök och c-vitamin, jag sover mycket och försöker vila men ändå blir jag inte frisk!!!!!!!! Vad är detta???? ORKAR INTE MER!!!!

Efter jobbet i söndags åkte jag till Allum ihop med Johanna, mamma och Wilma. Trevligt :) Johanna hittade fina kläder som hon ska ha på ett bröllop (inte hennes egna bröllop dock...). Du var JÄTTESÖT i klänningen syster :) Hoppas du trivs i den!!! Tack sötingar för en mysig stund på Allum. :) Trist bara att jag var så trött och hostig vilket förstörde lite... Men men, bättre lycka nästa gång!! :) 

 
Det var det här vi åt innan helgen: hummus, guacamole (lite misslyckad...), dela-med-sig-bröd(till vänster i bild) och så tunnbrödsrullar i ugn. Vi åt inte upp alla rullar den kvällen, blev på tok för många.. Men gott var det allt!

Nu ska jag ta itu med min VFU-uppift :( Vill verkligen inte, men tyvärr måste jag. :( Ta hand om er. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0