Jönköping och lite till

Hej.

Dålig dålig uppdatering - jag vet. Kan tydligen inte få bukt på det där. Jag kommer nog aldrig skriva här särskilt ofta, tyvärr. Men när jag känner för att berätta något så skriver jag :) Och när jag har lust och ork och tid och energi såklart! Som nu!

Idag är det tisdag och jag är ledig från skolan. Eller, ledig och ledig. Jag har mycket att läsa, men det är en så att säga skolfri dag. Rätt skönt, men jag blir alldeles förslappad utan rutiner. Jag behöver rutiner för att fungera. Skulle mer än gärna börja jobba heltid igen bara för att få ha dagliga rutiner. Men men. Nu pluggar jag och kommer göra det ett tag till. Den här kursen har alltså varit och är väldigt seg. Vi är sällan i skolan och om vi är det är vi bara där i två timmar. Har en föreläsning eller ett seminarium och därefter slutar vi. Så det har blivit mycket träning nu på sistone :) Skönt!

Idag ska jag hänga med Wilma och Johanna på babysim :) Kan ni fatta! Det ska bli supersuperunderbart!!!!! Jätteroligt ska det bli och jag längtar tills vi åker iväg!

Vi var ju i Jönköping sista helgen i januari, Micael och jag.

Det var väldigt mysigt. Vi tog det mest lugnt, gick mycket i staden, åt väldigt god mat, bastade (!), umgicks och bara njöt av att vara med varandra och i en annan stad. Och sikken mysig stad Jönköping är! Lagom stor, promenadavstånd överallt, god mat och trevligt folk! Vad mer kan man begära?? :) Ja, det var en helt underbar weekendtrip vilket vi behövde och var väl värda! :) :) :)

Nu ska jag nog läsa lite kurslitteratur... Ett evigt och ont måste här i livet. Ha nu en skön tisdag mina goa läsare. Kramkram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken fin liten semester ni fick,det låter som ni hade det ricktigt mysigt,och som alltid så ser du så lycklig ut,det strålar om dig,fortsätt så gumman det klär dig,Älskar dig,synd att du inte kommer att skriva så ofta i din blogg,alltid kul att läsa,kramar i massor från en trogen läsare som gilar dig jättemycket.Från mamma.

2010-02-09 @ 17:14:58
Postat av: Johanna & Wilma

Låter som att ni hade det underbart i Jönköping! Det var verkligen underbart att du hängde med på babysimmet! Alltid lika kul att dig med sötnos! Kan bara hålla med mamma om att du strålar av lycka! Fortsätt i den takten gumman! Du är så go och glad hela tiden! Älskar dig! Puss & Kram från oss

2010-02-11 @ 13:44:48
Postat av: Jeanette

Kul med en uppdatering i bloggen!!:) Superfin bild på er, ni är så himla söta tillsammans!:) Jönköping är riktigt fint även när det är vintrigt och kallt! Fortsätt skriv när tiden och lusten infinner sig, jag läser alltid!! Kraaam!

2010-02-11 @ 21:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0