Helgen är här :)

Jaaaa, äntligen är helgen här :) :) :) Jag har verkligen längtat!!! Inte för att jag har något direkt superspeciellt inplanerat, men helg är alltid helg :) Trots att jag ska jobba både imorgon och på söndag så gör det ingenting för det är HELG! HEEELG :) Lär nog bli mycket på hotellet i helgen, med Jul på Liseberg och Julstaden Göteborg och allt. Stress stress. Imorgon får jag skjuts av en jobbarkompis - snällt av henne att plocka upp mig :) På söndag får jag se hur jag tar mig dit... Känner inte så mycket för att köra ut från vår parkering när det är så mycket snö så att man slirar omkring... Och där är redan trångt, så jag får se.. Kanske att jag tar vagn och buss och då blir en kvart sen... :( Eller att jag tar bilen men att jag ställer den på vår återvinningsstation istället - mycket närmre hemmet :) Eller att Micael kör mig :) Jag får helt enkelt se hur jag gör.

I helgen ska jag, som ni redan vet, fortsätta skriva på min rapport. Jag har nu skrivit en och en halv sida av totalt sex. Här går det undan :) Jag hoppas även att jag kommer träffa mamma, J och W i helgen :) Hade varit underbart mysigt :) Snart ska vi ju passa W och hon ska sova över här - spännande och mysigt :) Jag får lägga bort några av alla mina miljoner nojor och rädslor jag har helt enkelt... :)

Veckan som varit har hittills varit bra:
VFU, träffat J och fikat på stan, träffat M och fikat på stan, hämtat ut mitt pass (och därmed också fått ett gott skratt...haha), skrivit på rapporten, Micaels pappa har hjälpt oss med våra nya dörrar (nu kan vi stänga dem på riktigt), vi har varit på IKEA, jag har ätit en hel del lussebullar vilket har varit väldigt gott :) och ja... det var väl allt tror jag. Bra vecka :) Hoppas helgen blir lika bra! Och hoppas jag har energi till ännu en vecka med VFU nästa vecka...

Men nu är det fredag. Nobeldagen. Helg. Snart tredje advent. Och idag har jag bokat hostel till de första nätterna i Tallinn :) Jag sover själv första natten som sagt och andra natten är Patty där. Vi kommer bo på ett hostel som heter Monk's Bunk och som har fått väldigt bra recensioner. Jag inser att det är väldigt billigt fortfarande i Estland - det kostar 122 svenska kronor per natt att sova där :) Billigt!

Nu ska vi äta. Ta hand om er. KRAM


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vill bara säga att jag ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET,lika mycke som jag ÄLSKAR DIN SYSTER JOHANNA,ni är bäst,KRAM FRÅN MAMMA.

2010-12-10 @ 19:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0