Granen är färdig :)

Sådärja! Nu är julen här på riktigt :) Allt är uppe; allt pynt, alla gardiner, alla tomtar, allt glitter och även GRANEN! Jag ska ta en bild på den så att ni får se hur fin den blev! :) (Men inte ikväll, jag orkar verkligen inte...). Men fin blev den minsann! Granen är från Hornbach, väldigt fin gran! Julgranskulor och pynt är från både Hornbach och IKEA. Jaja, ni får se en bild så snart jag orkar ta en :) :) Jag lovar! :)

När julgranen var på sin plats, passade vi på att slå in alla våra julklappar också! Skönt att det är gjort :) Sen gick vi ner till källaren med alla tomma kartonger och dylikt - skönt att få bort dem :)

I helgen jobbade jag. I lördags efter jobbet åkte jag en sväng till mormor ihop med mamma och pappa. Mysigt! Efter det tog jag mig hem och sen körde jag Micael till en avslutningsmiddag han skulle gå på. Därefter gjorde jag ett besök hos M, J och W. W badade och var himla söt:) (som alltid). Jag var där en stund och myste och lekte och umgicks - tack för en mysig kväll :) Sen tog jag bilen hem igen. Duschade och slappade en liten stund, för att sen återigen åka ut med bilen och leka chaufför igen - det var dags att hämta Micael. Så i lördags kan man säga att jag körde en himla massa :) Kulkul!

Igår efter jobbet hämtade Micael mig och tillsammans åkte vi till Hornbach, Toys R'Us, Coop och IKEA. Hornbach och IKEA blev det julgrejer. Coop blev det lite mat. På Toys R'Us blev det megakritor till W :) Vi ska ju passa henne nästa vecka några dagar, så då måste det finnas lite kul saker här som man kan syssla med :) : måla med kritor (men inte äta dem!), diska och plaska i vattnet, pulkaåkning, bokläsning, äta mat, mysa, leka, busa, kanske välta ner granen(hoppas inte... men man vet ju aldrig?).... ja, det finns oändligt mycket saker man kan hitta på ihop med världens sötaste lilla tjej!!!

Oj, oj, oj vad jag är trött. Funderar på att sova... Idag var det Luciafirande på skolan, mysigt :) Och så bakade vi pepparkakor. Trevligt :) Imorgon är en ny dag.

Kram på er. Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0