September

Hej på er.
 
Det var ett tag sedan och jag vet knappt vad jag skrev om sist. Tiden rusar iväg och det är redan september!
 
Jag är numera en gift kvinna och det känns supermysigt på alla sätt. Nästa steg är att byta efternamn, vi ska bara fixa det sista pappret från Länsarkivet och därefter ansöka om byte. Det känns pirrigt men också bra.
 
Nu ligger vårt fokus på att leta nytt boende. Vi sparar och kikar och sparar och kikar. Mest intressant just nu är fräscha lägenheter, treor eller fyror. Vi kollar runt och spanar och sparar lite till :)
 
Vilket trist inlägg detta blev. Ville mest säga hej men nu insåg jag att klockan börjar bli mycket och att jag har en del att förbereda inför imorgon... Så nu får ha det så bra tills vi hörs nästa gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0