Intensiv vecka

Äntligen är fredagen här! Veckan har varit intensiv och intressant och uttröttande, så det är skönt med lite helg :) Jag kan efter den här veckan säga att jag har varit med om att få min identitet lite stulen. En praktikant vi hade på jobbet förfalskade min namnteckning på en viktig blankett till Arbetsförmedlingen. Kan ju säga att jag har varit himla skärrad den här veckan, från det att Arbetsförmedlingen ringde mig i tisdags tills det att jag löste situationen på onsdag eftermiddag. Så jäkla konstig situation, att stå i en sits där någon påstår att man signerat en blankett, som man faktiskt inte har signerat. Ett tag trodde jag att jag hade blivit tokig och glömt av att jag hade signerat. Men nej, nog att jag kan vara tokig ibland men jag visste helt säkert att jag aldrig skrev på. Men ändå var min namnteckning där!!! Kändes väldigt obehagligt. Jag menar, om man som person är kapabel att göra något sådant här, hur ska det då sluta? Tänk så hade vi aldrig kommit på att min namnteckning var förfalskad! Ja usch ja. Veckan har varit konstig.
 
Jag skrev även på papper på att jag numera har en tjänst som kombinerad förskollärare/förskolechef. Det känns spännande må ni tro och jag hoppas att det kommer gå bra. Hittills har det gjort det så jag har goda förhoppningar :)
 
Jag har även fyllt år den här veckan. Nu är jag 28 år och det känns ju ganska skoj. Känns som en bra ålder tycker jag. Sådär lagom på något sätt. Jag hoppas på ett bra år som 28-åring :) Inte bara jag har fyllt år, utan även min underbara äldsta systerdotter W! Nu är hon 6 år och det är stort! På söndag blir det kalas vilket ska bli skoj! :)
 
Imorgon ska pappa och jag till bokmässan en stund vilket ska bli jätteroligt! Ska bli kul att se vad mässan har att erbjuda detta år :) Efter mässan kommer Micael in till stan och då börjar hans överraskning till mig :) Vi ska bo på något hotell en natt i alla fall vad jag vet, och det kommer även bli bio :) Det ska bli så lyxigt och spännande det här! :) Och så mysigt att bara få umgås vi två, som turister i vår egen stad. :)
 
Godkväll till er alla. Jag hoppas ni mår bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0