Full rulle

Godkväll på er.
 
Denna måndag har gått i trötthetens tecken. Jag var tidig på jobbet och har varit väldigt trött hela dagen. Men jobbdagen gick smidigt tycker jag, inget märkbart som hände direkt. Efter jobbet åkte jag hem och förberedde mig mentalt inför en visning! MEN efter att ha pratat med mäklaren i telefon fick jag reda på att huset såldes innan visning nu i helgen... Så alltså ingen visning :( Istället blev det en deppig dag med många tårar. Jag blir så trött och ledsen på att allt fler objekt säljs innan visning. Känns som att man inte har någon chans... Det här huset hade verkligen varit perfekt för oss och både Micael och jag hade ställt in oss på att detta kanske var Nästa Boende, det där perfekta boendet som vi båda väntat på. Men så blev det nu inte. Känns riktigt tråkigt, men vi får hoppas att det dyker upp fler potentiella objekt så småningom. Jag är otroligt redo för att flytta härifrån nu!
 
Framöver är det fullt upp som vanligt. Jobb, jobb, jobb. Och annat roligt. Som att på onsdag, då blir det firande minsann! En kompis och jag fyller år nästan på samma dag, så vi brukar alltid fira oss genom att hitta på något skojigt. Det ser jag fram emot :) På torsdag fyller jag år. 28 år. Känns galet vuxet. Är jag vuxen? Ibland känner jag mig vuxen. Ibland inte alls. Kanske är det så det ska vara... Det är inte bara jag som fyller år, utan även min underbara äldsta systerdotter! Jodå, vi delar dag :) Men det är 22 år mellan oss. Så mysigt :)
 
På fredag har jag bestämt mig för att gå till gymmet efter jobbet. Det har inte blivit mycket träning det senaste, det kan jag lova... Men idag tog jag en promenad för att rensa mina tankar vilket var skönt. Och på fredag blir det gym. Bra start tycker jag. Jag tror att Micael har planerat något firande av något slag lördag till söndag. Det ska bli spännande :) På söndag är det dags för vuxenkalas för W. Det blir skoj!
 
Känns som att det kommer bli en fullspäckad höst! Nästan varje helg är uppbokad ända fram till långt in i november! Galet!
 
Ta hand om er och sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0