Hej maj

Måndag idag. Maj har kommit. En härlig långhelg har vi nu bakom oss. Vi tog det mest lugnt i helgen. Tränade lite, städade lite, plockade lite, tvättade massa kläder och myste på landet i söndags med underbara familjen. Bus och mys med barnen blev det - härligt. God mat blev det - mums! Bra avslutning på helgen - perfekt!
 
Idag var det jobb som vanligt. Flöt på bra tycker jag. Vi har nu så många som 26 barn i barngruppen jämfört med att ha haft 17 barn en väldigt lång period. Så det är klart att det blir mer stress, men det är också skoj att få lära känna nya barn. Efter jobbet åkte jag till träningen och körde ett pass BodyCombat. Kul som vanligt och svettigt som vanligt! Jag måste lägga i en högre växel nu inför bröllopet i sommar - fortsätta äta nyttig mat och mer rörelse! Jag ska försöka orka mig upp imorgon bitti och gå ut och springa en runda innan jobbet. Kan vara en skön start på dagen :)
 
Imorgon efter jobbet har vi APT vilket innebär att vi jobbar till 19.00. Då ska vi gå igenom vår krisplan och annat.
 
På onsdag ska vi till Nödinge för att titta på ett planerat bostadsprojekt. De bygger radhus som vi är lite intresserade av så då ska vi dit och kika. Ska bli spännande!
 
På torsdag ska jag tillbaks till ringbutiken för att bestämma mig slutgiltigt för storlek på mina ringar. Dels så vill jag förminska min förlovningsring litegrann samt också göra min vigselring pyttelite mindre. Jag har fått låna hem grundringen för att kunna känna på storlek och så - superbra service! När storleken är färdig och grunden till ringen är klar, så ska diamanterna dit :) Men det är svårt med storlek tycker jag. Ringarna sitter bra ibland medan de ibland är alldeles för stora. Jaja. Jag får fundera fram tills på torsdag helt enkelt :) Men jag är ju våg, så det är inget lätt beslut må ni tro...
 
På fredag ska jag eventuellt träffa min underbara mamma på stan. :) Till helgen sover jag över hos underbara systeryster med tillhörande barnaskara. Det blir mysigt! Fullspäckad vecka alltså, som jag vet kommer gå i rasande tempo.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0