Ringen är funnen

Åh, det känns så bra! Idag efter mitt frisörbesök hade jag äntligen möjlighet att gå till guldsmeden som jag velat besöka under en lång tid! Väl där blev jag så bra bemött och hon tog sig verkligen tid för mig och mina önskemål och mina tankar. Så det slutade med att hon ritade en skiss och gjorde en offert på en ring och att jag nu ska fundera lite för att sedan gå tillbaks när jag bestämt mig. Efter det börjar de att skapa min ring :) Jag gick därifrån helt otroligt lycklig och glad! Det känns verkligen så himla bra! Hon gjorde en skiss helt utifrån mina önskemål och tankar så ringen kommer verkligen bli unik vilket känns superskoj! Åh, vad jag längtar tills den är färdig och sitter på mitt finger!
 
Nu blir det melodifestivalsfinal för hela slanten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0