Lilla lördag

Det har väl inte direkt känts som en lördag idag, men det är ju trots allt onsdag och lill-lördag. Jag hade kontorsdag idag på jobbet vilket var skönt och lyxigt. Nu är det redan kväll och vi har tvättat mesta delen av kvällen. Samt ätit mat: lax med vitlöks- och pestotäcke, kokta morötter och kall romsås. Mumsigt värre! Snart ska vi gå ner och hämta upp all tvätt, det är alltid lika skönt när tvätten är gjord :)
 
Imorgon är det torsdag och jag är tidig på jobbet. Efter jobb blir det ett pass på gymmet, det var längesen jag endast gymmade och jag har saknat det litegrann. Så det ska bli skönt :)
 
Igår var jag på spontanbio med kära mamma. Vi såg filmen Ida som var rätt dyster, men som ändå hade vissa ljusa stunder också. Men man kan väl säga såhär, att sällskapet var väldigt väldigt mycket bättre än filmen :)
 
Lite tråkigt inlägg denna kväll, roligare blir det nästa gång. :) God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0