Hejdå kära bil

Sådär. Nu har vi blivit billösa. Vår käre gamle bil har lagt av och idag kom det en snubbe och köpte den. Han ska plocka delar från den för att sälja vidare. Snyft snyft vad det känns vemodigt. Vi har haft kul ihop, bilen och vi. Det blev några trevliga år tillsammans i alla fall men nu är det dags för en ny och fräsch. Vi ska påbörja jakten på en ny bil om ett litet tag.
 
Igår var jag med om något spännande! En av mina kollegor skulle nämligen tatuera sig så jag och min andra kollega hängde med som stöd och som handhållare :) Det var spännande måste jag säga, att få se allt på nära håll! Verkar göra väldigt väldigt ont, men oj vad fint det blev! Min kollega blev väldigt nöjd i alla fall vilket är det viktigaste :) Jag tycker det var väldigt modigt gjort av henne att tatuera sig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0