Böcker

På semestern gillar jag att läsa böcker. Jag gillar att läsa annars också men jag har en tendens att när jag väl börjat läsa en bok så vill jag gärna läsa ut den fort, med en gång. Jag har svårt att läsa några kapitel i taget och spara boken, jag glömmer lätt vad som hänt i boken och tappar fokus. Ibland glömmer jag av boken helt. Så med andra ord, när jag väl läser läser jag fort och intensivt. Gärna en bok under en kväll. Om det går. Men jag börjar sällan läsa en bok om jag vet redan innan att jag inte har mycket tid på mig just då. Då väntar jag hellre tills jag har mycket tid :) Nog om det. 

Här kommer lite boktips: 
Den här boken var väldigt härlig och läsvärd! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0