Fredagen är här

Fredagen den 13:e februari. Otursdagen. Dagen innan kärleksdagen. Det har varit en bra fredagen den 13:e idag. Och nu är den snart slut och snart kommer kärlekens dag. Mysigt.
 
Veckan som gått har varit bra. Den har gått fort och dess innehåll har varierat. Det har inte blivit så mycket träning som jag hade planerat dock. Jag var ute och sprang i onsdags och det är det enda. Men imorgon ska jag också ta mig ut, antingen till gymet eller ta en löprunda. Det blir bra tror jag. Får ta igen den missade träningen nästa vecka helt enkelt. :)
 
Maten går det fortfarande bra med. Jag äter nyttigt och mår bra av det. Men i veckan slank det ner inte bara en utan två semlor!  En vanilj och en vanlig. Mumsigt värre var det :)
 
I veckan var jag och provade klänningar till bröllopet! Så otroligt roligt!!! :) Jag kände mig verkligen som en prinsessa! Det var några som var riktigt fina och jag lade undan en. Men när jag kom hem och funderade så insåg jag att den inte var rätt för mig. Så jakten fortsätter - redan nästa helg faktiskt, då ska jag till Stockholm och kika! Det blir spännande!
 
Micael och jag har även velat mycket fram och tillbaks gällande plats för bröllopet och annat och nu tror vi att vi faktiskt har kommit fram till något som känns så otroligt rätt för oss. Det känns bara SÅ rätt och det känns jättehärligt! På onsdag får vi veta lite mer och kan börja planera på riktigt. Härligt! :)
 
Hoppas ni får en härlig helg och en mysig alla hjärtans dag imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0