Äntligen börjar saker och ting falla på plats

Jag är nu hemkommen från min helg i Stockholm. Jag åkte dit i fredags och min kompis M mötte mig på stationen. Vi började dagen med en trevlig fika för att uppdatera varandra om livet som gått samt för att lägga upp dagens "schema". M hade verkligen engagerat sig och kollat upp massa olika affärer som vi skulle gå till samt även delat in dem i olika stadsdelar så att det skulle gå så smidigt som möjligt :) Vi kom fram till första butiken prick klockan 11.00 och vi lämnade inte staden förrän runt klockan 18.00. Då var vi helt slut! Men jag var ändå väldigt överlycklig för jag hade hittat min KLÄNNING!!! :) Jag provade flera olika brudklänningar och denna kändes så otroligt rätt. Den satt som ett smäck och var superfin! Så klänningen hämtade vi upp på lördagen och nu hänger den här i vardagsrummet :) Känns så otroligt roligt och skönt att klänningen nu är fixad - med andra ord ett moment mindre att tänka på!
 
På lördagen gick vi också på stan men inte alls i lika många timmar. Vi åt sushilunch och hade det mysigt. Åkte hem strax efter det att vi hade hämtat klänningen (den var lite otymplig att bära på). Väl hemma lärde jag M hur man gör egna läppsyl :) Vi tog även en promenad till Vällingby centrum för att handla lite mat. På kvällen åt vi mat och såg på Melodifestivalen. Väldigt härlig lördag måste jag säga!
Idag är det söndag och i morse åt vi god frukost och därefter var det dags för mig att åka hem.
Det var en väldigt mysig och trevlig helg måste jag säga! Stockholm visade sig från sin bästa sida och bjöd på fint väder, fin klänning och trevligt sällskap :)
 
När jag kom hem mötte Micael, mamma och pappa mig på centralen och tillsammans åkte vi till en restaurang där vi åt god mat :) Mysigt och gott!
 
Nu är jag hemma igen och det är skönt. Borta bra, men hemma bäst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0