Utrensning pågår

Just det, rensa rensa rensa. Röja röja röja. Och fint blir det :) Vår nya möbel (en skänk/sideboard) är på plats och gör sig så bra i vårt vardagsrum! Vi är otroligt nöjda! Den går i mörkgrå nyans och passar superbra till det nya golvet! När soffan väl är på plats (förhoppningsvis om två veckor - nu börjar det verkligen bli jobbigt att använda golvet och filtar som soffa...) så ska vi beställa en tevebänk i samma serie som sideboarden. Och troligtvis också ett vitrinskåp i samma serie där också. Det kommer bli såååå fint till slut!
 
Vi har även fått hjälp av Micaels mamma med gardiner så nu har vi väldigt tjusiga stilrena gardiner i både sovrum och vardagsrum vilket förgyller hemmet ännu mer :) Båda går i blått så vi tänker ha blå detaljer i vardagsrummet senare, som matta, kuddar och annat. Tjusigt värre! Det känns så skönt att vi börjar bli färdiga nu och det var helt underbart att röja undan och städa i helgen så att vi fick bort en massa skit som legat och skräpat.
 
Imorgon ska jag ut och äta med mina kollegor. Vi är inte så många, vi blir totalt fyra stycken bara, haha. Vi ska gå till El Corazon så det ska bli mumsigt och trevligt. Alltid kul att umgås utanför jobbet sådär, lära känna varandra på ett annat sätt. Härligt ska det bli!
 
På onsdag ska jag jobba hemifrån som vanligt, med ett avbrott för veckomöte med personalen. På eftermiddagen ska jag sitta med en kollega och skriva vår likabehandlingsplan. Jag vet sedan innan att det inte är gjort på några minuter direkt, utan det är ett ganska så tungt arbete. Men det ska väl gå bra det också :) Jag hoppas jag kommer iväg på ett Body Combat-pass på kvällen också! Hade varit skönt att röra på sig lite, det har verkligen blivit alldeles för lite av den varan det senaste...
 
Hoppas ni har en härlig måndagskväll! :) Denna kväll saknar jag Japan mycket! Detta underbara land!
 

Dtta

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0