Redan maj

Hej på er.

Efter en lång dag på jobbet känner jag mig rätt trött och sitter nu i soffan och äter goda jordgubbar. Mums! Det är mycket på jobbet nu innan jag slutar. Jag har haft de flesta utvecklingssamtalen men har några kvar. Vi ska även få klart vår utvärdering samt planera inför en drop-in-dag för föräldrar som jag i princip ska hålla helt själv. Utöver detta ska jag försöka passa på att njuta av min sista tid på den här förskolan och verkligen samla fina minnen! :)

Inte bara är det stressigt på jobbet, utan även i det övriga livet är det fullt upp. Nu till helgen ska vi ha lilla underbara E hos oss. Det kommer bli supermysigt! :) Helgen efter har jag fullt upp med roliga planer, och helgen efter det fullt upp med ännu fler roliga planer. Och därefter är ju maj redan slut nästan. Och i början på juni byter jag jobb. Och i samband med det ska vi på två bröllop - två helger i rad. Men efter det tror jag nog det är rätt lugnt - innan vår stora resa börjar! :)

Snart är det konsert med kören också. Lite pirrigt är det allt! Men också roligt :)

Njut av er måndagskväll! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har det löst sig med kläder till bröllop och kör?

2014-05-06 @ 10:42:07
URL: http://lillbatting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0