Inte långt kvar

En dag kvar. Så många dagar har jag kvar på jobbet. Imorgon är min sista dag där och i skrivande stund känns det jobbigt, vemodigt och konstigt men samtidigt också väldigt skönt, spännande och roligt. Det är aldrig lätt att byta jobb, men man ska göra det när man känner att man inte kommer vidare på stället där man är för tillfället. Så jag ser fram emot en ny större utmaning och att få lära mig mycket nytt förhoppningsvis. Idag var det lite avtackning på jobbet med fika och lite presenter och så. Imorgon blir det en hel del avsked av barn,föräldrar och kollegor. Som jag ju har kommit nära. Det kommer bli jobbigt tror jag.

Idag hade jag även avslutning på Reggio Emilia-kursen. Vi åt smörgåstårta och pratade och fick diplom. Trevlig torsdagseftermiddag.

Just nu har jag en kaka i ugnen som förhoppningsvis blir god så att jag kan bjuda på den imorgon. Det är någon form av brownies/kladdkaka med havregryn i. Supergod!

Det har varit och är en väldigt intensiv månad. Det är något på gång hela tiden vilket är både kul och stressande på samma gång. Något jag dock ser fram emot mycket är Köpenhamnstrippen med min fina mamma nästa vecka. Måndag till onsdag kommer vi befinna oss i Danmarks huvudstad och ha skoj. Äta gott, umgås, skratta, turista och bara ha det gott helt enkelt. :) Härligt.

Nu ska jag kolla till min kaka. Hoppas den snart är klar för jag börjar bli trött och vill sova. Haha. Trevlig kväll till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0