Hurtigt

Idag började jag lördagen tidigt. Jag gick upp, åt lite frukost och begav mig sedan till träningen. Där mötte jag min kollega eftersom vi skulle gå på ett zumba-pass tillsammans. Det var svettigt och det var roligt! Och jag blev definitivt pigg efteråt :)
 
När jag kom hem gick jag ner till tvätten och stoppade in första omgången tvätt. Därefter gick jag ut på en rask promenad!!! Och kände mig väldigt hurtig må ni tro! Jag antar att det var zumban och det faktum att solen sken som gjorde att jag fick massa energi. Promenaden var härlig!
 
Det känns skönt att jag börjat ta tag i träningen lite mer nu. I måndags var jag på ett pass mrl vilket också var superhärligt! Nu får vi se hur det går i veckan som kommer... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0